Monday 21 May 2012

Master Of Study


 w.b.t
@
SELAMAT SEJAHTERA . .

Kehadapan pembaca blog yang dikasihi lagi disayangi . :face49:  Actually hari ni saya nak kongsi drama-drama korea yang saya suka . Hermm buat anda yang same 
macam saya (minat citerr korea) korang boleh search citerr citerr ni 0r download jer ( sementara 
pihak utube @ pihak yang berkenaan masih belum padam citer citer nie ) :face19: Saya selalu download citer citer nie kat Kimchidrama, Dramacrazy.  Ermm kat Kshownow pon ade kot (maybe la kan) Tp rasenye kt Kshownow banyak citer show show je mcam Running Man, Strong Heart & .....

First drama korea yang berjaya menarik hati saya yang keras bagai batu belah batu konkrit nie ialah ;

Master Of Study





When scrappy and abrasive lawyer Kang Suk Ho (Kim Soo Ro) is put in charge of the liquidating Byung Moon High School, he sees his own troubled past in the problematic students who live their lives with no dreams. He then offers to teach them and proclaims that he will get five students accepted into Cheonha University, the most prestigious college in the country. Everyone -- including the teachers, students and the school's principal Jang Ma Ri (Oh Yoon Ah) -- calls him crazy. Quirky and earnest English teacher Han Soo Jung (Bae Doo Na), who believes that the purpose of education is not about getting into a good college, likewise initially objects to Suk Ho's teaching methods and motivations. But he establishes a special class for the five delinquent students, including Hwang Baek Hyun (Yoo Seung Ho) who bumps heads right away with Suk Ho,[4] to help them prepare for Cheonha University .

( Sorry la synopsis citerr nie saya copy/paste je, >wikipedia< sebab tu la dlam bahasa inggeris ) Tp x pe faham faham kan je la sebab bahasa inggeris pon penting jugak kan..:131:

Bagi saya Apa yang menarik nye dalam citerr nie apabila seorang peguam nekad dan bertindak berani mati tu (fuyoooo) :face46: untuk mengajar bebudak kat sekolah Byung Moon High School agar mereka boleh masuk ke Cheonha Universiti . Kalau x salah 'U' tu adalah U terbaik kat sane. Pelajar sekolah Byung Moon High School ni dahla nakal, x berapa nak pandai pon ade, ikot kepala sendiri aje.. haish sakit cikgu yang mengajar kat situ. Tp kan cikgu2 kat situ banyak buat x peduli je dgan bebudak tu. Ajar pon acoh x acoh je..  Biasela tu kan.. Hehehe.. wuargghhh dlam citerr nie saya minat kat hero dia yang sorang ni Hwang Baek Hyun lakonan mantap Yoo Seung Ho dengan heroin dia T-ara girl Park Ji Yeon.. Tapi sebenarnye hero muda dia ade 3 orang heroin pulak ade 2 orang. Tapi kan cikgu cikgu diorang pon hero jugak kan.. Biler korang tengok citerr nie konfermm korang jadi rajin belajar punye. Tapi saya tengok citerr nie lepas dah habis SPM so dalam hati ku berkata kata " Aduish kenapa la baru skarang aku tgok citer ni, kalau dari zaman sebelum ak ambik SPM aku tgok dah lame aku rajin belajar punye " So skarang nie akak nak syorkan bebudak yang masih sekolah supaya tengok citerr nieee.. heheheh





Yoo Seung Ho as Hwang Baek Hyun
 Lee Hyun Woo as Hong Chan Doo
 Lee Chan Ho as Oh Bong Goo
 Park Ji Yeon as Na Hyun Jung
 Go Ah Sung as Gil Pul Ip



Second citerr nie : Fashion King...
huhuhu  bab fashion nie I suke tau, tapi banyak la pulak scene cintan cintun, malu I nak tengok, Ishh memang x tengok la benda yang bukan bukan...



 huhu
mula mula saya suke Young Gul pastu saya suke orang kaye tu plak, ape name :120: hah Jae Hyuk 
  tapi skarang nie saya dah x tau
sape yang saya suke.. hehehe (over la kan, orang x tanye pon) :face35:    


okey korang try la tengok best jugak. ade scene cintan cintun, scene sedey sedey, scene kelako kelako.. hahaha (syiokk sndiri la plak kan) Tapi kan last episode dia tak best la.. Haish ada ke patut diorang tukar pasangan.. Tapi Kang Young Gul mati !!!!
HUh sedihnya... Tak percaya Tak percaya tengok la sendiri.. hehehe
Buat mase nie yang nie je saya larat nak update. nanti saya update lagi tau..
pergi dulu.. bubye..






Komen Anda Sangat Dihargai. TQ

No comments: